HUVIKOOLI TUNNIPLAAN
ESMASPÄEV
FOTOGRAAFIA HUVIRING alates 6. klass
16.00-17.30. Esimene tund toimub 12. septembril. Kohatasu on: 50 € kuus
Õpetajad Martin Piir ja Grete Veedla. Kasutame ka külalislektoreid.
NOORTE LEIUTAJATE HUVIRING (robootika, 3d printimine, laserlõikus jpm) alates 4. klass
16.30 - 17.30
Esimene tund toimub 12. septembril. Stuudio kohatasu on: 50 € kuus. Õpetaja Agne Jõgis
TEISIPÄEV
KUJUTAVA KUNSTI- JA LOOVUSRING 7.-12. klass
15.30 - 17.00
Esimene tund toimub 13. septembril. Stuudio kohatasu on 45 € kuu. Õpetajad Jule Käen-Torm ja Kadri Lindre
MINIKOKKADE TOIDUKOOL 1.-5. klass
15.00-16.30
Esimene tund toimub 13. septembril. Stuudio kohatasu on 55 € kuu. Õpetajad Kadri Lindre ja Jule Käen-Torm
HOBIKOOLITUS TÄISKASVANUTELE
17.30-19.30
Igal nädalal on erinevad hobikoolitused. Vaata koolituskalender.
KOLMAPÄEV
LOOVUSRING ALGKLASSID 1.-3. klass
15.00 - 16.30
Esimene tund toimub 14. septembril. Stuudio kohatasu on 45 € kuus.
Õpetaja Kadri Lindre
KERAAMIKARING 6. - 12. klass
15.30-17.00
Esimene tund toimub 14. septembril. Stuudio kohatasu on 55 € kuus.
Õpetaja Jana Mihhailova
KERAAMIKASTUUDIO TÄISKASVANUTELE
17.30-19.00
Esimene tund toimub 14. septembril. Juhendaja Jana Mihhailova
MAALISTUUDIO TÄISKASVANUTELE
17.00 - 19.30
Esimene tund toimub 14. septembril 2020. Juhendaja Jule Käen-Torm. Stuudio kohatasu on 15 € kord.
NELJAPÄEV
LOOVUSRING ALGKLASSID 4.-6. klass
15.00-16.30
Esimene tund toimub 15. septembril. Stuudio kohatasu on 45 € kuus. Õpetaja Kadri Lindre.
INNOVAATILINE KOKAKOOL alates 5. klass
16.00-18.00
Esimene tund toimub 15. septembril. Stuudio kohatasu on 55 € kuus. Õpetaja Jule Käen-Torm
KERAAMIKARING 1.-5. klass
15.00 - 16.30.
Esimene tund toimub 15. septembril. Stuudio kohatasu on 55 € kuus. Õpetaja Jana Mihhailova
LOOVUSRING MUDILASED 4.-6. aastased
17.00-18.00
Esimene tund toimub 15. septembril. Stuudio kohatasu on 40 € kuus. Õpetaja Kadri Lindre ja Jana Mihhailova.
Meie laste- ja noorte LOOV- ja KERAAMIKASTUUDIO on loodud arendamaks arusaama kunstist ja eneseväljendusoskust kunsti ja käelise tegevuse vallas.
Võimalus suhelda teiste, samu huve jagavate kaaslastega, on heaks vahelduseks pingelisele õppetööle koolis. Väike keskkonnavahetus toob vaheldust lapse ja noore inimese ellu.
Õpime enese väljendamist kunstis vabas ja fantaasiaküllases vormis.
ÕPETUSE EESMÄRGID
• kujundada vaatlusoskust;
• rikastada fantaasiat, kujundada ilumeelt;
• ergutada loovat mõtlemist ja eneseväljendust, toetada algatusvõimet;
• arendada silma ja käe koostööd;
• tutvustada rahvakunsti;
• pakkuda kunstielamusi;
ÕPPETULEMUSED
Laps oskab kasutada ohutult lihtsamaid töömaterjale, -vahendeid ja kunstitehnikaid loominguliseks eneseväljenduseks, oskab teha kollaaži ja voltida paberit; oskab valmistada mahulisi figuure ning mänguasju voolimis- ja muudest materjalidest; valdab lihtsamaid käsitöövõtteid.
NOORTE LEIUTAJATE HUVIRING (robootika, 3D pritntimine, laserlõikamine jms) alates 4. klass
- loodusteaduste ja reaalainete populariseerimine ja keskkonnateadlikkuse tõstmine läbi praktiliste tegevuste;
- suunata õpilasi märkama ümbritsevat ning selles toimivaid seaduspärasid ja mehhanisme ning neid analüüsima;
- loova mõtlemise arendamine, leiutajaliku ja innovatsioonile suunatud elustiili propageerimine;
- suunata õpilasi oma tegevust jälgima, õppimist kavandama, analüüsima, hindama ja seoseid looma;
- ettevõtlikkuse arendamine;
- meeskonnatöö ja suhtlemisoskuse arendamine;
- huvi äratamine erinevate inseneeriavaldkonna erialade vastu;
- luua seoseid tehnoloogia arengust ja perspektiividest
FOTOGRAAFIA ja ARVUTIGRAAFIKA
• fotograafia algtõed ja võtted. Praktiline töö nii stuudios kui looduses.
• fotode kasutamine graafilises disainis. Fototöötlus erinevate programmidega.
• joonte, pindade, mahtude, vormide ja värvide organiseerimise põhimõtteid tasapinnal ja ruumis ning nend teadmiste põhjal ideekavandite loomine ja kujunduslahenduste vormistamine;
• ideede, objektide ja keskkondade kujutamise erinevaid võtted, tarkvara ja vahendid.
• ülevaade kirjaajaloost, -liikidest ja -stiilidest, erinevad tüpograafilised võtted;
• fotode töötlemine, lõikamine, liimimine, värvusõpetus.
• tööde esitlemise võimalused, põhimõtted, vormid ja lahendused.
Õpime kasutama programme Photoshop, Corel Draw, In Design ja ka vabavaralisi kujundusprogramme.
Minikokkade toidukool (1.-5. klass)
Innavaatiline kokakool koos toidufotograafiaga (alates 5. klass)
• KOKAKOOLI eesmärk on sütitada noortes huvi toidu valmistamise vastu erinevatel loomingulistel viisidel. Jagades huvitavaid teadmisi toiduainete, toitainete, toidu koostise ja toidu valmistamise klassikaliste tehnikate ning innovaatiliste lähenemiste kohta köögikunstis, valmistab see noori ette tervislikumaks, tervemaks ja huvitavamaks eluks. Katsetades erinevate maitsekoosluste ja toidu struktuuridega, neid ise valmistades, kaob noorel inimesel pelgus seni tundmatute toiduainete ja toitude vastu.
Õpime:
- loomulikku ja avatud suhtumist toidusse ja uutesse maitsetesse- innustame katsetama ja proovima erinevaid ning uudseid toiduaineid ning maitseid. See avardab inimese nägemust toidu valmistamisest ja söömisest. Kuidas õige toiduga õpivõimet või sportlikku arengut toetada
- tuvastama toidu kvaliteeti ja ehtsust- pöörame tähelepanu kasutatava toormaterjali puhtusele, värskusele ja aastaajale
- tundma mis on rasvad, valgud ja süsivesikud, miks on vaja süüa vikerkaarevärvides toitu, mida teevad bakterid meie kõhus ja mis on vitamiinid ning kuidas neid toidust saada
- tundma innovaatilisi võtteid ja tehnikaid köögikunstis- läbi erinevate töövahendite ja masinate tundmaõppimise muutub kokakunst veel mitmekesisemaks
- leidma innovaatilisi lahendusi vajaliku teabe leidmiseks- internetist õige ja vajaliku info leidmine ning selle kasutamine.
- toidufotograafiat ja selle jagamist sotsiaalmeedias- tutvume toidublogimise igapäevaga
- maitsemaailma põnevat mitmekesisust- tutvume põhimaitsetega- magus, soolane, hapu, kibe ja teeme teste erinevate lõhna-ja maitseainetega. Mis on vürtsid ja ürdid
- kunsti ja loomingulisust- värvid, kujundid ja fantaasia kaunil toidu serveerimisel. Iga söögikord on eriline ja nauditav. Kokkamine ei ole tüütu kohustus, vaid loominguline väljendusviis ning üks eneseteostuse võimalus
- mis on molekulaargastronoomia
- lauakombeid ja etiketti - sööme ühiselt valmistatud hõrgutised kaunilt kaetud laua taga ja õpime käitumise tavasid
- süstemaatilisust- süstemaatiliselt ja järjepidevalt tehes tekib parim tulemus ja puhtas köögis on kergem kokata ja kasutada oma loovust kui kaose keskel
- erinevate rahvaste toite- rahvusköögid on oluline osa maailma mitmekesisuse tajumisel. Õppides tundma eri rahvaste toitumistavasid ja rahvuskööke avardab see meie arusaama ja tunnetust erinevatest kultuuridest
- aja planeerimist ja tööde järjekorra olulisust köögis
- tundma erinevaid põnevaid inimesi- kutsume külla huvitavaid inimesi erinevatelt eluvaldkondadelt, kes meiega koos oma kokakunsti rõõme ja muresid jagavad. Kokkame ja sööme koos nendega
MAKSETINGIMUSED
Lapsevanemaga sõlmitakse lapse huvikoolis osalemiseks leping, mille alusel toimub ka kohatasu maksmine. Maksmine toimub kord poolaastas. Juhul kui vanem soovib maksegraafikut muuta, tuleb pöörduda kooli poole. Lepingu sõlminud lapsevanemad saavad koolituskuludelt tulumaksutagastuse.
Kõik vajaminevad materjalid on hinna sees.